Il n'y a aucun article dans votre panier
Appelez l'un de nos experts!
+31 (0)85-0160316Il n'y a aucun article dans votre panier
Si vous avez besoin d’aide pour configurer votre système de caméra, votre système d’alarme ou votre routeur, nous offrons une assistance gratuite pendant un mois pour les réglages de base un mois après l’achat. Vous tombez dans ce mois? Veuillez nous contacter (du lundi au vendredi entre 9h et 16h).
Si vous tombez en dehors d'un mois, nous facturons 24,99 $ par trimestre commencé. Commande minimum 2 x 15 min.
Nous vous contacterons après la commande.
Pour certaines questions d'assistance, il est utile que notre équipe d'assistance détecte votre problème de son propre chef ou puisse effectuer une action sur votre ordinateur. Pour cela, il peut contrôler temporairement votre ordinateur à distance via TeamViewer.
Êtes-vous intéressé par cela? Ensuite, installez TeamViewer sur votre ordinateur, puis appelez notre service clientèle et indiquez que vous souhaitez utiliser TeamViewer. Vous pouvez alors continuer rapidement!
Nous utilisons TeamViewer pour prendre en charge votre ordinateur. Ce programme établit une connexion entre votre ordinateur et celui de notre employé en quelques secondes. De cette façon, notre employé peut utiliser votre ordinateur comme s'il se trouvait devant. Téléchargez TeamViewer ci-dessous pour donner à nos employés un accès temporaire à votre ordinateur.
Vous pouvez démarrer le programme immédiatement après le téléchargement. L'installation n'est pas requise. Vous verrez un écran avec deux valeurs importantes:
Votre identifiant
Votre mot de passe
Faire une connexion
Transmettez ces valeurs à notre employé. L'employé peut se connecter à votre ordinateur une fois en utilisant ces valeurs. Dès qu'il a effectué l'action souhaitée, le support technique rompt la connexion et vous pouvez fermer TeamViewer. Notre personnel d'assistance n'aura plus accès à votre ordinateur.
Pour votre propre sécurité et votre vie privée, nous utilisons les informations fournies une fois. Pour une prochaine session possible, répétez la procédure et utilisez de nouvelles données.
Goed geholpen, duidelijke taal van de helpdesk toppie
Zonder de hulp op afstand had ik het zelf nooit voor elkaar gekregen om het probleem op te lossen.
De kennis en het geduld van de medewerker is een compliment waard.
boven verwachting en super snel
Prima ondersteuning echter niet alle vragen zijn beantwoordt
Correcte professionele hulp.
Een waar genoegen om op die manier te worden geholpen.
Ik vond het erg goed. Wel jammer dat je €24,95 moet betalen omdat je ze een jaar na aanschaf (vanwege verhuizing) pas ophangt. Maar de hulp via teamviewer was erg handig!
Top, snel en makkelijk plannen.
Teamviewer is de snelste manier om een instellingenprobleem op te lossen.
We zou ik liever een wat intuïtiever Camera Managementprogramma hebben, zodat ik geen hulp nodig heb.
Koper heeft geen omschrijving achtergelaten.
Altijd goede hulp van Ronald.
Ik ben zeer tevreden over de hulp. Met hulp op afstand is alles keurig geïnstalleerd. De uitleg daarbij was vriendelijk en duidelijk. Ik vind het tarief passend. Je bespaart voorrijkosten. Ben er superblij mee. Nogmaals dank.
Handig maar veels te duur
Hebt u geen eenheidsprijs?
Goede begeleiding ,zeker voor een leek als ik.maar toch gelukt. Bedankt voor de hulp
Jammer dat het niet gelukt is.
effectief
prima accuraat geholpen om het probleem inzichtelijk te maken en op te lossen.
Goede hulp maar wel wat aan de prijzige kant.
Keurig afgehandeld en alles opgelost.
Service / behandeling is super!!!!!
Koper heeft geen omschrijving achtergelaten.
Contact was goed. Eindresultaat niet positief. Probleem niet opgelost en terugbel toezegging niet nagekomen.
Mvg Leen
Helemaal goed
Dit is een geweldige hulp, zelfs bij mij als leek brengen zij alles zonder problemen van op afstand volledig in orde!
Top...jullie medewerker Ronald heeft mij zeer goed geholpen. De camera's werken opnieuw zoals vroeger alsook de app op mijn smartphone....een dikke merci......enige minpunt Team Viewer is zeer prijzig....23€/kwartier is nogal aan de hoge kant.....maar ik ben blij dat alles weer werkt zoals vroeger.
Door toedoen van derden was mijn camera niet meer te bereiken. Samen met Ronald is de klacht gevonden en verholpen. Ik ben zeer tevreden over de wijze van hulp verlenen door uw bedrijf
T.v.d.Steenhoven
duidelijk
Ik vond service en behulpzaamheid zeer goed, bij nieuwe problemen kom ik zeker terug bij jullie
zeer snel en netjes geholpen
Koper heeft geen omschrijving achtergelaten.
Nemen zelf contact met je op. Prima geholpen.
Verstaan hun vak, en helpen je zonder mokken of stoten.
Zeer fijn bedrijf om mee te werken
Zeer deskundige hulp. Probleem uitstekend opgelost!
Koper heeft geen omschrijving achtergelaten.
Er wordt duidelijk uitgelegd wat er gedaan wordt. Prima hulp.
De ondersteuning was efficicient qua tijdsbesteding en effectief qua resultaat. Was blij met de kennis van zaken. De recording werkt nu weer goed.
Mooie service. Zeer tevreden dat op deze manier de camera geïnstalleerd kon worden. Mocht er weer iets zijn doe ik dit beslist weer.